E-mail sprzedaż: sprzedaz@zwyzki.pl     Szybki kontakt sprzedaż: +48 739 298 385     Wynajem podnośników: podestyruchome.pl
Menu
Pytania i odpowiedzi

 

  1. Co oznacza zwrot „aktualne badanie UDT”?

    Podesty ruchome pracujące na terenie Polski muszą posiadać aktualną decyzję wydaną przez Inspektora z Urzędu Dozoru Technicznego, która dopuszcza maszynę do eksploatacji na okres 12 miesięcy. Aktualne badanie UDT oznacza, że podest ruchomy może pracować na terenie Polski oraz, że został przebadany przez Inspektora.

  2. Co oznaczają liczby umieszczone w nawiasach przy opisie produktu np. (345)?

    W ten sposób oznaczane są podesty ruchome sprzedawane bezpośrednio z floty na wynajem Sprzedawcy. Są to maszyny sprawdzone, zawsze z aktualnymi badaniami UDT oraz przeglądami konserwatorskimi.

  3. Czy można zakupić podest ruchomy bez aktualnego badania UDT?

    Sprzedawca prowadzi również sprzedaż podestów ruchomych niezarejestrowanych w Polsce. Podesty ruchome te nie pracowały jeszcze na terenie Polski. Informacja taka znajduje się na karcie każdego z podestów ruchomych. Istnieje możliwość przygotowania i przeprowadzenia badania odbiorczego z Urzędu Dozoru Technicznego za dodatkową opłatą bezpośrednio na dane Kupującego.

  4. Jakie są koszty dostawy?

    Koszty dostawy są wyceniane każdorazowo indywidualnie. Patrz Czas i Koszty Dostawy.

  5. Jaki jest czas dostawy?

    Czas dostaw jest ustalany każdorazowo indywidualnie. Patrz Czas i Koszty Dostawy.

  6. Czy istnieje możliwość płatności ratalnej?

    Nie istnieje taka możliwość.

  7. Czy istnieje możliwość leasingu?

    Sprzedawca nie świadczy usług leasingowych, istnieje jednak możliwość zakupu podestu ruchomego w leasing. Posiadamy status zaufanego dostawcy maszyn. Pomagamy nawiązać pierwszy kontakt z jednym z leasingodawców. 

  8. Czy istnieje możliwość oględziny podestu ruchomego przed zakupem?

    Istnieje możliwość oględzin podestu ruchomego przed zakupem w magazynie w Katowicach. Wymagany jest wcześniejszy kontakt telefonicznym Kupującego ze Sprzedawcą w celu ustalenia terminu dostępności podestu ruchomego w magazynie.

  9. Jakie są akceptowalne formy płatności?

    Przelew bankowy na konto Sprzedawcy.

  10. Kiedy mogę odebrać podest ruchomy własnym środkiem transportu?

    Istnieje możliwość odbioru podestu ruchomego własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu podestów ruchomych. Podest ruchomy nie zostanie wydany przez Sprzedawcę Kupującemu w przypadku, gdy całość należności nie zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedawcy.

  11. Czy z rejestracją podestu ruchomego w UDT wiążą się jakieś dodatkowe opłaty?

    Tak. Po rejestracji podestu ruchomego w Polsce Urząd Dozoru Technicznego wystawia fakturę według aktualnego cennika tzw. opłatę roczną na dane Kupującego . Uregulowanie należności leży po stronie Kupującego.

  12. Z jakimi obowiązkami wiąże się zakup używanego podestu ruchomego?

    Podest ruchomy musi być konserwowany i serwisowany według instrukcji obsługi producenta oraz prawa obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Konserwacji i serwisu podestu ruchomego mogą dokonywać wyłącznie osoby wykwalifikowane i z odpowiednimi uprawnieniami. Po zakupie podestu ruchomego Kupujący przejmuje obowiązki odpowiedniej konserwacji i serwisu podestu ruchomego w myśl instrukcji obsługi producenta i ustawy. 

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl